close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מראות פנורמית לחניון לראות מעבר לפינה

מערכת שורשט אלול, תשפא17/08/2021

במצבים רבים בהם לקוחות מחפשים פתרון למגבלת שדה הראייה ביציאה מחניון ביתם

תגיות:
צילום: ארבל שטראוס
כחברה המשווקת מזה שנים רבות מראות פנורמיות, אנו נתקלים במצבים רבים בהם לקוחות פונים אלינו כדי שנמצא פתרון למגבלת שדה הראייה ביציאה מחניון ביתם. בין אם מדובר בחניה פרטית ובין אם מדובר בחניה משותפת, שדה הראייה עלול להיות מצומצם וזאת בגלל חומה בנויה, קיר, צמחיה ומגוון עצמים שיכולים להסתיר את הדרכים הראשיות ביציאה מהחניון.

בעזרת מראה פנורמית, אנו יודעים לתת מענה למרבית הבעיות של לקוחותינו כך שיוכלו לצאת מחניון ביתם בביטחה ובלי חשש שמא יפגעו בהולך רגל, רוכב
אופניים או ברכב חוצה.

לפניכם 2 דוגמאות למצבים בהם מראות לחניון מסייעות ביציאה מחניון בצורה בטוחה וקלה:

1. פנה אלינו לקוח המתגורר במרכז הארץ. שער החניה שלו ממוקם ממש על הרחוב בו קיימת תנועה של רכבים, אופניים והולכי רגל. אז נכון שהוא מתגורר ברחוב הולנדי, בו לרוב אין תנועה ערה, אך מספיק רכב אחד בזמן הלא נכון, במקום הלא נכון ועלול לקרות שם אסון. לאחר שקבלנו הסבר מפורט מהלקוח ותמונות של החניה והיציאה מהחניה, הבנו שהתקנת מראות לחניון הן הפתרון בשבילו. לאחר בדיקה הבנו כי אין אפשרות להציב מראה פנורמית בצידו השני של הכביש, מכיוון שיש שם חומת לבנים השייכת לשכן שלו שסירב להתקין עליה מראה, לכן, התקנו ללקוח שתי מראות מכל צד של שער החניה בעזרת תושבת מיוחדת. בזכות המראות הפנורמיות הלקוח יכול לצאת מחניתו בבטחה וכך גם הולכי הרגל והרכבים החוצים מבחינים במראות ונזהרים.



2. לקוח נוסף שפנה אלינו, יו"ר ועד בית בבניין משותף במודיעין. בבניין זה ישנו חניון משותף אשר מתוחם בקירות המסתירים את שדה הראייה ביציאה ממנו. דבר שהופך את המצב למסוכן אף יותר הוא שהיציאה ממתחם החנייה היא ישירות למדרכה ורק משם לכביש. מקרה שכזה הוא מאוד מסוכן, שכן, הנהג לא יכול לראות את הולך הרגל שצועד על המדרכה וכך גם הולך הרגל אינו יכול לראות את הרכב העומד לצאת ממתחם החניה. מקרה כזה, הקורה מספר פעמים ביום, ועלול להיגמר באסון כבד. כדי לפתור את הבעיה המסוכנת הזו, ניצלנו את הקירות שמהווים את עיקר הבעיה, והפכנו אותם לבסיס לפתרון בכך שתלינו על קירות אלו מראות לחניון. כך הנהגים שיוצאים ממתחם החניה יכולים לראות את המתרחש במדרכה ולצאת מהחניון בלי חשש.



לסיכום
חברת ארבל שטראוס מספקת מגוון פתרונות וציוד בטיחות לחניונים. לעוד פרטים, מידע והתייעצות צרו עמנו קשר, אנשי המכירות המנוסים שלנו ישמחו לייעץ לכם.
הוסף תגובה
צילום: ארבל שטראוס
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה